FAQ

ZAMÓWIENIA

1.Jak złożyć zamówienie?

Zamówienia można dokonać, za pośrednictwem strony www.gintonicclub.pl

2.W jakich dniach i godzinach można składać zamówienia?

Zamówienia realizowane są od wtorku do piątku w godzinach 11:00-16:00

3.Czy mają Państwo sklep stacjonarny, w którym można dokonać zamówienia osobiście?

Nasze produkty można zakupić u naszego partnera Może, ul. wierzbięcice 25a, 61-561 Poznań w godzinach 17:00 – 23:00

4. Czy mogę zamówić alkohol z wysyłką do domu?

Na podstawie ustawy o wychowaniu w trzeźwości wysyłka alkoholu na odległość jest nierealizowana ze względu na brak możliwości weryfikacji wieku. 

5.Czy mogę złożyć zamówienie online, a odebrać je osobiście?


Oczywiście, podczas składania zamówienia proszę wybrać przycisk „odbiór osobisty”

6.Gdzie znajdę potwierdzenie złożonego zamówienia?


Po złożeniu zamówienia, dostaną Państwo potwierdzenie mailowe.

7.Jak zapakowane są przesyłki?


Wszystkie paczki pakujemy w opakowaniach kartonowych, zabezpieczonych odpowiednim wypełnieniem tak aby nasze przesyłki dotarły w pełni bezpieczne i całe.

8.W jaki sposób mogę skorzystać z oferty dot. organizacji wydarzeń ?


Każdy z uczestników musi mieć ukończone 18 lat. Do każdej uruchomionej sprzedaży biletów danego wydarzenia, będzie podana data realizacji wydarzenia.

9.Czy istnieją ograniczenia ilościowe zamówień ?

Ograniczenia ilościowe zależą tylko od ilości dostępnych na magazynie.

10.Co zrobić jeśli moja przesyłka dotrze uszkodzona ?

Wszystkie przesyłki przez nas są zabezpieczone, aby Państwa paczka została dostarczona nie uszkodzą, jeśli po otrzymaniu przesyłki będą widzieli Państwo naruszenie paczki, prosimy nie zwłocznie o udokumentowania zdarzenia z kurierem oraz przesłanie nam informacji w celu dostarczeniu Państwu nowej przesyłki.

11.Co jeśli otrzymałem produkty nie zgodne z zamówieniem ?

Prosimy o natychmiastowe przesłanie do nas informacji na adres mailowy: gintonicclub@studiosmaku.com . W jak najszybszym czasie wymienimy towar według zamówienia.

12.Co jeśli produkt nie spełnia moich oczekiwań ?

Jeśli produkt nie spełnia Państwa oczekiwań, jeśli towar nie został uszkodzony prosimy o informacje mailową oraz odesłanie produktów na własnych koszt pod adres:

Może,

Ul. wierzebięcice 25a

61-561 Poznań

Po otrzymaniu nie uszkodzonej przesyłki, oddamy Państwu pieniądze na podane przez Państwa konto w ciągu 14 dni.

13.Chciał bym otrzymać fakturę Vat czy jest to możliwe ?

Na każdy zakupiony towar można otrzymać fakturę Vat, która będzie dołączona do zamówienia.

14.Czy można negocjować cenę towaru ?

W celu dobrania indywidualnej ceny sprzedaży prosimy o kontakt mailowy:

gintonicclub@studiosmaku.com. Cena zależy od zainteresowanej ilości.

PŁATNOŚĆ

1.Jakie formy płatności Państwo obsługują?
Podczas składania zamówienia on-line, po przejściu do koszyka, sprawdź czy masz wszystko, czego potrzebujesz, i kliknij „Do kasy”. Płatności można dokonać online lub za pomocą karty płatniczej, w tym również poprzez usługę BLIK.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl