FAQ

ZAMÓWIENIA

1.Jak złożyć zamówienie?

Zamówienia można dokonać, za pośrednictwem strony www.gintonicclub.pl

2.W jakich dniach i godzinach można składać zamówienia?

Zamówienia realizowane są od poniedziałku do piątku w godzinach 10:00-18:00

3.Czy mają Państwo sklep stacjonarny, w którym można dokonać zamówienia osobiście?

Obecnie nie posiadamy sklepu stacjonarnego. 

4. Czy mogę zamówić alkohol z wysyłką do domu?

Na podstawie ustawy o wychowaniu w trzeźwości wysyłka alkoholu na odległość jest nierealizowana ze względu na brak możliwości weryfikacji wieku. 

5.Czy mogę złożyć zamówienie online, a odebrać je osobiście?


Oczywiście, podczas składania zamówienia proszę wybrać przycisk „odbiór osobisty”

Odbiory osobiste wydawane będą pod adresem: ul. Akacjowa 1, 62-025 Kostrzyn - przy wcześniejszym umówieniu się telefonicznie (665451656) lub mailowo: gintonicclub@gintonicclub.de

6.Gdzie znajdę potwierdzenie złożonego zamówienia?


Po złożeniu zamówienia, dostaną Państwo potwierdzenie mailowe.

7.Jak zapakowane są przesyłki?


Wszystkie paczki pakujemy w opakowaniach kartonowych, zabezpieczonych odpowiednim wypełnieniem tak aby nasze przesyłki dotarły w pełni bezpieczne i całe.

8.W jaki sposób mogę skorzystać z oferty dot. organizacji wydarzeń ?


Każdy z uczestników musi mieć ukończone 18 lat. Do każdej uruchomionej sprzedaży biletów danego wydarzenia, będzie podana data realizacji wydarzenia.

9.Czy istnieją ograniczenia ilościowe zamówień ?

Ograniczenia ilościowe zależą tylko od ilości dostępnych na magazynie.

10.Co zrobić jeśli moja przesyłka dotrze uszkodzona ?

Wszystkie przesyłki przez nas są zabezpieczone, aby Państwa paczka została dostarczona nie uszkodzą, jeśli po otrzymaniu przesyłki będą widzieli Państwo naruszenie paczki, prosimy nie zwłocznie o udokumentowania zdarzenia z kurierem oraz przesłanie nam informacji w celu dostarczeniu Państwu nowej przesyłki.

11.Co jeśli otrzymałem produkty nie zgodne z zamówieniem ?

Prosimy o natychmiastowe przesłanie do nas informacji na adres mailowy: gintonicclub@studiosmaku.com . W jak najszybszym czasie wymienimy towar według zamówienia.

12.Co jeśli produkt nie spełnia moich oczekiwań ?

Jeśli produkt nie spełnia Państwa oczekiwań, jeśli towar nie został uszkodzony prosimy o informacje mailową oraz odesłanie produktów na własnych koszt pod adres:

Gin Tonic Club,

Ul. Akacjowa 1

62-025 Poznań

Po otrzymaniu nie uszkodzonej przesyłki, oddamy Państwu pieniądze na podane przez Państwa konto w ciągu 14 dni.

13.Chciał bym otrzymać fakturę Vat czy jest to możliwe ?

Na każdy zakupiony towar można otrzymać fakturę Vat, która będzie dołączona do zamówienia.

14.Czy można negocjować cenę towaru ?

W celu dobrania indywidualnej ceny sprzedaży prosimy o kontakt mailowy:

gintonicclub@gintonicclub.de Cena zależy od zainteresowanej ilości.

PŁATNOŚĆ

1.Jakie formy płatności Państwo obsługują?
Podczas składania zamówienia on-line, po przejściu do koszyka, sprawdź czy masz wszystko, czego potrzebujesz, i kliknij „Do kasy”. Płatności można dokonać online lub za pomocą karty płatniczej, w tym również poprzez usługę BLIK.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl