



ZAMÓWIENIA
1.Jak złożyć zamówienie?
Zamówienia można dokonać, za pośrednictwem strony www.gintonicclub.pl
2.W jakich dniach i godzinach można składać zamówienia?
Zamówienia realizowane są od poniedziałku do piątku w godzinach 10:00-18:00
3.Czy mają Państwo sklep stacjonarny, w którym można dokonać zamówienia osobiście?
Obecnie nie posiadamy sklepu stacjonarnego.
4. Czy mogę zamówić alkohol z wysyłką do domu?
Na podstawie ustawy o wychowaniu w trzeźwości wysyłka alkoholu na odległość jest nierealizowana ze względu na brak możliwości weryfikacji wieku.
5.Czy mogę złożyć zamówienie online, a odebrać je osobiście?
Oczywiście, podczas składania zamówienia proszę wybrać przycisk „odbiór osobisty”
Odbiory osobiste wydawane będą pod adresem: ul. Akacjowa 1, 62-025 Kostrzyn - przy wcześniejszym umówieniu się telefonicznie (665451656) lub mailowo: sklep@gintonicclub.pl
6.Gdzie znajdę potwierdzenie złożonego zamówienia?
Po złożeniu zamówienia, dostaną Państwo potwierdzenie mailowe.
7.Jak zapakowane są przesyłki?
Wszystkie paczki pakujemy w opakowaniach kartonowych, zabezpieczonych odpowiednim wypełnieniem tak aby nasze przesyłki dotarły w pełni bezpieczne i całe.
8.W jaki sposób mogę skorzystać z oferty dot. organizacji wydarzeń ?
Każdy z uczestników musi mieć ukończone 18 lat. Do każdej uruchomionej sprzedaży biletów danego wydarzenia, będzie podana data realizacji wydarzenia.
9.Czy istnieją ograniczenia ilościowe zamówień ?
Ograniczenia ilościowe zależą tylko od ilości dostępnych na magazynie.
10.Co zrobić jeśli moja przesyłka dotrze uszkodzona ?
Wszystkie przesyłki przez nas są zabezpieczone, aby Państwa paczka została dostarczona nie uszkodzą, jeśli po otrzymaniu przesyłki będą widzieli Państwo naruszenie paczki, prosimy nie zwłocznie o udokumentowania zdarzenia z kurierem oraz przesłanie nam informacji w celu dostarczeniu Państwu nowej przesyłki.
11.Co jeśli otrzymałem produkty nie zgodne z zamówieniem ?
Prosimy o natychmiastowe przesłanie do nas informacji na adres mailowy: sklep@gintonicclub.pl . W jak najszybszym czasie wymienimy towar według zamówienia.
12.Co jeśli produkt nie spełnia moich oczekiwań ?
Jeśli produkt nie spełnia Państwa oczekiwań, jeśli towar nie został uszkodzony prosimy o informacje mailową oraz odesłanie produktów na własnych koszt pod adres:
Gin Tonic Club,
Ul. Akacjowa 1
62-025 Poznań
Po otrzymaniu nie uszkodzonej przesyłki, oddamy Państwu pieniądze na podane przez Państwa konto w ciągu 14 dni.
13.Chciał bym otrzymać fakturę Vat czy jest to możliwe ?
Na każdy zakupiony towar można otrzymać fakturę Vat, która będzie dołączona do zamówienia.
14.Czy można negocjować cenę towaru ?
W celu dobrania indywidualnej ceny sprzedaży prosimy o kontakt mailowy:
sklep@gintonicclub.pl Cena zależy od zainteresowanej ilości.
PŁATNOŚĆ
1.Jakie formy płatności Państwo obsługują?
Podczas składania zamówienia on-line, po przejściu do koszyka, sprawdź czy masz wszystko, czego potrzebujesz, i kliknij „Do kasy”. Płatności można dokonać online lub za pomocą karty płatniczej, w tym również poprzez usługę BLIK.